Soaking wet

Goddagens!
Idag har jag varit så himla duktig och städat hela lägenheten. Dammsugit, diskat, rensat avlopp, skurat golvet osv osv!
Nu har jag precis tagit mig en sväng i skogen utanför mig. Jag visste att det skulle finnas något slags spår där men jag visste inte hur jag skulle hitta det haha! Men jag hittade några spår där inne och jag var ute i ungefär en timme!
Jag måste erkänna att jag var livrädd för att jag skulle bli attackerad av en älg och jag hade inte en aning om var eller vart jag skulle hamna men tillslut hittade jag hem! :) Sedan körde jag lite magövningar här hemma (orkar inte dra till gymmet..)! Det började ju spöregna så när jag kom hem var jag helt pisseblöt.. Nu har jag förtjänat en kopp te och H.P-läsning i sängen :)


(Man ser inte igenom tröjan och bh:n men vattnet har änna format sig efter nipplesen.. Åh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0