5km kardio + axlar

BAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för ärr du har på handleden? Har du opererats?

Svar: Yes, jag har opererat ett handledsganglion!
ELIN

2013-04-04 @ 14:46:09
Postat av: Jessica Bergman

Den där klockan har jag funderat på!! Har en redan men vill ha fler funktioner, men vågar inte riktigt köpa en Polar då jag läst så mycket om att dom strular och slutar fungera.. Hur tycker du att din är? :)

Svar: Det jag har läst om Polar har varit bra! Jag är i alla fall jättenöjd med min klocka hittills. Den har inte speciellt många funktioner men de funktioner den har är att beräkna förbränning, tid och framförallt håller koll på pulsen som är viktigast i min träning. Vet man vilken pulszon man ska ligga mellan så kan man ställa in den och kommer man över eller under den zonen så säger den till :)
ELIN

2013-04-04 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0