Att dejta en fitnessbrud


Hahaha, så sant. 
 

Kommentarer
Postat av: Robert W

Hahaha den var klockren! Men det är faktiskt "the other way around" på det mesta där oxå hah :)

Var ett tag sen jag kikade in här men vill passa på att berömma dig för en bra blogg då du faktiskt har KOLL på vad du snackar om och har underlag för det oxå till skillnad från många andra tränings bloggar som skrivs baserade på personliga antaganden och halvdan kunskap och gissningar.

Hoppas dina läsare inser det oxå och tar lärdom av det du gör! :)

Peace out! Hejja!

Svar: Jaa det kan jag tänka mig att det är hahah :)Åh, tack snälla du! Jag tycker det är viktigt att skriva om saker man faktiskt har kunskap om! Vad roligt att du tycker det, tack igen :)
ELIN

2013-04-22 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0