Kycklingwook till middag..

..igen! Blåbärsproteinmjölk att dricka. Mums!

 


Kommentarer
Postat av: Hej

Hej, jag tänkte bara fråga.. jag har börjat träna rätt mycket det senaste. Både med promenader, styrketräning på gym och yoga. Men nu har jag i princip inte varit på gymet allst, och gått väldigt lite för jag har haft benhinneinflammation. Det har gjort väldigt ont nu och därför har jag tagit det väldigt lugnt. Men det här minns jag att jag hade förra året också (utan att ha överansträngt mig. utan jag känner det på första steget jag tar när jag joggar) och läkaren gör ju inget åt sånt här. så jag tänkte fråga dig, finns det något jag kan göra för att förebygga det här? annat än att i princip cykla istället för att gå.

2013-04-25 @ 00:11:59
Postat av: Anonym

(kanske ska lägga till att det är under de senaste 2 veckorna. har varit på något yoga pass, inget på gymet och bara gått ett par gånger (går minst 5km.) plus 20 min cykel.) hur ska jag kunna göra för att så småningom kunna jogga igen? det gör liksom ont första steget direkt. fortsätter jag endå så blir det ingen större smärta, men däremot gör det förbannat ont några timmar efteråt och så håller det i sig i nån dag och kommer tillbaka vid minsta ansträngning. (kan vara bara ett benböj eller liknande)

2013-04-25 @ 00:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0