Pwo

Nu drar jag till gymmet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jag har läst att du äter mkt kvarg och vet inte så mkt om kvarg men jag smakade iaf en dag och jag tyckte inte om det. Dock tkr jag kesella vanilj och kesella hallon är gott. Så min fråga är: Vet du om de är lika bra att äta som sån kvarg du äter? För på dom står det "desertkvarg" så tänkte att de ksk är onyttiga lr något då??

Svar: Hejsan! Jag äter inte så mycket kvarg längre men hur som helst så är kesellan med vanilj och hallon inte lika nyttiga. De har mycket socker i sig och fler kalorier. Pröva att blanda kvargen med funlight, yoghurt, bär osv :)
ELIN

2013-04-19 @ 09:39:46
Postat av: Anonym

Varför har du keps när du tränar? Soligt inne på gymmet? :)

Svar: Nej jag bara sätter på den när jag tar bilder :D
ELIN

2013-04-19 @ 10:09:26
Postat av: Sofia

Tack för svaret! Undrar då också om de kesellorna är onyttiga så att de inte är värda att äta alls eller om de ändå är lite nyttiga så att det kan va lite bra att äta ibland? Och vad är funlight? :)

Svar: ja de är ju bättre än glass ;) Funlight är en saft :)
ELIN

2013-04-21 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0