Utveckling

Idag har jag mätt min fettprocent för första gången på ett par veckor sedan jag började äta helt cleant igen.
Sist jag skrev att jag hade gått upp i vikt så hade jag gått upp i fett till ungefär 15%. Nu när jag ett tag har ätit mer, men fortfarande cleant så har jag gått ner till 12% vilket är 1/2 procent mindre än när jag åt för lite. 
Vad jag vill komma fram till är att bara för man äter lite så behöver man bli av med mer fett. Större muskler kräver mer energi och då behöver man äta mer och man blir även av med mer fett.
Hård styrketräning är nummer ett för att gå ner i vikt. Eller upp i vikt för er som är som mig och behöver det! 
 



Trots fettnedgången så väger jag fortfarande 58kg och jag är stolt över min utveckling!
Jag ska dock försöka äta ännu lite mer eftersom jag tycker det gått lite för snabbt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, du är sån inspiration!! :D Jag undrar om du menar att sen följande inlägg(http://elinoskarsson.blogg.se/2013/april/the-naked-truth.html#comment) har du gått ner från 15-12 %? :O för då är det sjukt snabbt! Och kan du inte lägga ut bilder på din form från innan du gick upp i vikt och nu? Jättekul med bra resultat!!

Svar: Tack så jättemycket! :) Ja det är det inlägget jag menar, så det är lite för fort! Får lägga till lite extrakalorier i min kost :) Jo jag kan se om jag hittar några bilder!
ELIN

2013-04-22 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0