Före och efter armpass



Jag tänkte att det skulle vara intressant att jämföra hur man såg ut innan passet och sedan hur man ser ut efteråt. Det blev en go skillnad ändå eller hur?? Man lägger inte märke till det när man inte ha före-bilder att jämföra med! Jag gillart! PUMP!

Jag är så stolt över var jag har uppnått i år. Hur bra det har gått med träningen, att jag äntligen har börjat med en utbildning inom någonting som jag verkligen älskar och det känns som att jag för första gången i mitt liv står helt på egna ben. Jag har aldrig varit helt och hållet singel en längre tid, och absolut inte en längre tid då jag faktiskt har varit okej med det.
Nu har ingenting emot att vara själv, och jag tror det är viktigt för mig, att ta reda på vem jag är utan att ha någon annan att tänka på.

Jag är stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0