Första natten i GBG

Heej på er!
Jag har haft en jättebra första dag i skolan. Det är mycket att ta in men det känns jädrigt bra med tanke på hur jag pluggat innan!
Jag slutade vid 7 förut och var hemma runt 8.
Jag saknar gymmet men på måndag är jag tillbaka där igen!
Äter man cleant så går det bra ändå!

Prottegröt till frukost.
Mellanmål #1: 2 riskakor + några mandlar och gojibär.
Lunch: några matskedar fullkornsbulgur, 1 kycklingfilé och blandsallad.
Mellanmål #2: 1 litet äpple + 1 litet päron (som vi blev bjudna på, tur det annars hade jag storknat!)
När jag kom hem stekte jag mig två ägg, tog några riskakor och jag satte i mig 500g kvarg haha. Hade inte fått i mig nog protein!

Nu ligger jag i sängen i den svinstora lägenheten och pluggar inför imorgon.
Dock ska jag nana nu! Pussss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bor du i Göteborg över helgen? :)

Svar: Skola :)
ELIN

2013-02-02 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0