Fortfarande hungrig..

Den här veckan har jag varit så hungrig hela tiden, samtidigt som jag inte har varit direkt sugen på mat. Konsigt!
Hur som helst så har jag nu tagit mig en skål kvarg i försök att få bort den lilla hungern som ligger där!
Stina väntar på att få slicka skålen haha. Kvarghora!



Tänkte svara på en fråga också!

Hur mycket väger du? och vad är ditt bästa tips om man vill gå ner i vikt snabbt? 

Svar: Jag väger 53 kg. Helt seriöst så finns det inget sätt som du går ner i vikt SNABBT! I varje fall inget sätt som relaterar med hälsa och någonting ohälsosamt kommer jag inte att ta upp på min blogg. 
Mitt tips är: ÄT NYTTIGT & TRÄNA HÅRT! Simple as that! Vikten kommer ta hand om sig själv :)


Kommentarer
Postat av:

Eftersom du tog upp din vikt, vilken längd har du? :) Måste även säga att du har en jätte insprerande blogg och man ser hur mycket du utvecklats under bara tiden sen sommaren!

Svar: Har inte mätt mig på ett tag men senast så var jag 167 cm :) Tack snälla du! Vad roligt att du har märk skillnad! Tack! :D
ELIN

2013-02-28 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0