Fredagsmys

Jag är äntligen hemma i lghten! Jag var tvungen att handla påvägen hem för att kunna laga lunch till imorgon och söndag. Tacoköttfärs med majs o mathavre, hehe! Jag skulle egentligen haft andra ingredienser men hittade inte ett skit i den affären.. Jag var i alla fall så jädra hungrig och jag hade tänkt att jag skulle koka ägg när jag kom hem men jag hittade inte de jädra äggen i skitbutiken. Hyllorna var så jäkla höga så jag kunde inte kika runt i butiken utan det var som en labyrint så jag köpte naturgodis till middag..
Sedan blir det kvarg till kvällis!

Mina pannkakor var förresten hur jäkla goda som helst!

Nu ska jag fortsätta kika på extra extra på iPaden! Standard när jag är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0