Hemma igen

Pust.. Vilken dag!
TI-kursen ligger på ett Nordic Wellnes-gym i gbg och idag var det så kallt där att jag höll på att frysa ihjäl. Och då överdrivet jag bara lite. Både mina fingrar och läppar blev blå och jag gick runt i dubbla brallor och tröja. Eftersom jag vaknade upp irriterad i halsen så hoppas jag verkligen inte att någonting kommer bryta ut på grund av kylan.
Hur som helst så var det en rolig och intressant dag!
Nu har jag precis kommit hem och lagat lunch till imorgon. Fajitas på 2 fullkornstortillabröd, 1 kycklingfilé blandat med zucchini, paprika, majs och tomat. Till det har jag en klick kvarg och sweetchilisås.
Jag har klunkat i mig min vidriga kaseinshake (längtar påsjäveln kan ta slut så jag kan köpa chokladsmak igen) och jag ska upp tidigt imorgon så nu ska jag sova som ett barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0