legzzzzz

Massagen satt riktigt bra. Fick löst upp knutar och knäckt ut låsningar. Jag ska försöka med det här ett tag och se om det kan hjälpa min spänningshuvudvärk. 
Efteråt blev jag akuthungrig så jag och min papps lunchade på Köket. Fredagslyx! Pommes chateau med fläskkotletter, sallad och balsamico sås! Kände att jag behövde det idag :)

Hur som haver, till mitt benpass!
Första uthållighetsstyrkepasset för mina ben (kommer att skriva ett inlägg om periodisering senare) och jag det brände otroligt!
Jag körde på med mina vanliga övningar: squats, bulgariska utfall, benpress, hip abductor, kickbacks, vadpress, fast med ingen eller väldigt lätt vikt med runt 25 reps. 
Idag fokuserade jag även mer på hamstrings och höftböjaren. Bl.a. med hamstring curl med fötterna på pilatesboll (dödar) och knälyft i kabelmaskinen. 




Pumpade ben efter de första övningarna, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0