Onsdagsfrukost

Godmorgon allesammans!
Jag har sovit så konstigt inatt. Drömt massor av drömmar om spöken, nallar som försvinner, en eldsvåda då jag behövde hitta ett sätt för att få ut mig och mina katter. Katterna släppte jag ut genom ett söndrigt fönster, men eftersom de är innekatter visste jag inte om jag någonsin skulle få se dem igen.. Jag var glad när jag vaknade och fick se mina katter ligga bredvid mig och sova. Älsklingarna!

Hur som helst har jag tagit frukost i sängen den här morgonen. 2/3 portion gröt med kasein, hallon och blåbär, en liten apelsin och en stor kopp grönt te. Nu har jag fyllt på ordentligt med protein, kolhydrater, vitaminer och vatten! Perfekt start på dagen.
Jag ska fortsätta dricka mitt te och läsa HP nu!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0