Tillbaka i lägenheten!

Äntligen! Morgonen var helt sjukt konstig för mig. Jag satt på lektionen och höll på att somna sittandes. Jag kunde inte fokusera och ögonen gick helt i kors. Megaläskigt.
Men sedan ordnade det upp sig! Idag pratade vi kondition och på eftermiddagen blev det praktiskt och vi körde ett intervallpass som Les Mills kommer ut med i Mars! Vi alla höll på att avlida, haha! Det smakade blod efteråt.
Efter det blev det lite rörlighetsträning och sedan heeem!

Påväen hem köpte jag mig en bar till middag. Gillar inte att käka sådana här egentligen men jag kan inte ställa mig och laga någon mat då det är så mycket som kommer slängas när jag ska hem..
Dessutom var lunchen så jädra stor att jag fortfarande rapar tacos.
Nu ser jag extra extra och sedan ska jag se mello!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0