Today i don't feel like doing anything


Godmorgon.. Jag vaknade med världens huvudvärk. Kan bero på att jag glömde ta medicinen innan jag gick och la mig, eller att jag helt enkelt har tillåtit mig själv att slappna av och att faktiskt "kan" ha huvudvärk nu när jag inte har skola.. Även kroppen är helt slut. Jag ska ligga i soffan ett bra tag, och senare får det bli gymmet. Annars ska jag inte göra ett jäkla skit idag!

Min frukost idag blev typ 1 liten apelsin, 100g kvarg och 1/2 dl kasein. Jag tog 1dl blandat müsli och fiberhavregryn delat i shaken och kvargen.
Hade ingenting hemma nästan, så måste handla. Åh.

Nu ska jag dricka hinkvis med te och mysa med mina bebisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0