Chokladpudding

Kasein innan läggdags som vanligt.
Jag har precis kommit hem från Harrys- och biodejt! Hobbit var inge vidare tycker jag.. Riktigt långdragen..
Fryser som ett as, jag mår illa och huvudvärken är en pina i röven just nu.. Jag vet inte om alltihop hänger ihop pga trötthet, Harryskäket eller förkylningen. Eller så är det en blandning av allt..
Matlusten är sådär, men eftersom det var många timmar sedan jag åt och faktumet att jag behöver protein inför sovtimmarna så fick jag klämma i mig kaseinpuddingen ändå!

Jag har redan börjat få träningsvärk i armarna, haha!

Däckmode ON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du chokladpuddingen? Vad har du mer i än kaseinpulver? :)

Svar: Bara vatten! 1 dl pulver + 1dl vatten :)
ELIN

2013-01-15 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0