Onsdagsmorgon

Godmorgon. Jag vaknade upp och mådde skit i huvudet. Tänk om mina mediciner slutat fungera..
Jag avskyr min huvudvärk. Jag får ingen energi och jag orkar inte ta tag i någonting..
Jag måste egentligen göra lite bankärenden och plugga som tusan men banken får vänta, men pluggandet måste jag ta tag i..
Min frukost idag blev over night oats, 1/2 dl fibergryn + kruskakli + 1/2 dl mjölk, en frukostmuffin (nedan) och ca 200g kvarg.

Jag prövade göra nya frukostmuffins och det enda jag hade i var:
- 1 ägg
- 1 äggvita
- 2/3 fiberhavregryn
- lite kruskakli
- lite salt
(- blåbär)

Och gjorde såhär:
- sätt ugnen på 200•C
- blanda ihop allt.
- dela upp i 4 muffinsformar
- vill du ha blåbär i så tryck i några (strunta i saltet isf)
- sätt in i ugnen ungefär 6 min

Med lite smör på och det blir himmelskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0