Seg dag

Hej igen! Vilken lång dag det har varit.. Har spenderat massor av timmar ute på Orust så innan jag kom hem vid 7 hade jag inte ätit sedan frukosten vid 8 eftersom jag inte hade med mig mer än ett äpple.. Kändes som att jag skulle dö och att musklerna bara började tyna bort!
Direkt när jag kom hem gjorde jag mig en skål gröt med mandelmjölk, kasein och 1,5 banan, en skål kvarg och knäcke med keso och salami! Ska käka som tusan ikväll.

Ingen träning idag eftersom jag fortfarande är förkyld så jag försöker ta det lite lugnt..

Avskyr ni förresten inte folk som tror att man kommer ge upp det här med träningen och nyttiga kosten?
Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat passet bodypump? isåfall vad tyckte du? :)

2013-01-11 @ 07:13:59
Postat av: Anonym

Har du provat passet bodypump? isåfall vad tyckte du? :)

Svar: Ja det har jag! Det är ju bra träning så sätt, men eftersom det tar så mycket i hela kroppen så funkar det inte för mig eftersom jag tränar varje dag. Så helkroppsträning är inte för mig, eftersom jag då inte kan träna dagen efter :)
ELIN

2013-01-11 @ 07:14:00
Postat av: Anonym

Hos Emil? ;)

Svar: JA JAG ÄR MED EMIL HELA TIDEN VARJE DAG!!!!!! :D:D
ELIN

2013-01-11 @ 11:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0