Träning

Hallå där! Jag har haft en supermysig helg! Igår var det vilodag så vi var och käkade på Butlers och senare blev det bio. Imorse sov jag till 12(!!!) och sedan blev det bara chillning tills det var dags för gymmet.
Idag blev det bröst och mage. Kändes riktigt bra och jag ökade min bänkpress med fem kilo så jag är nöjd!
Vad jag inte är så glad över är att min axel är helt fuckad och gjorde ont hela passet och jag har svullna, ömma körtlar i halsen. Och jag som skulle komma igång med konditionsträningen igen imorgon.. Blööööööööh!!!!

Nu har jag precis kommit hem och tagit en dusch. Jag tänkte att jag skulle plugga men mitt huvud orkar nog inte det ikväll.. Blir film och käk istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0