FRÅGESTUND

eftersom jag kommer tillbringa hela dagarna i Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan tjosan, några frågor kommer här!

1. Har du bra tips på övningar för att bygga upp bålen?
2. Finns det bra "gymhandskar" att köpa på t.ex. Stadium eller Team Sportia?
3. Grönt vs. Svart te, vilket är "bäst"? Har nämligen hört att svart gör att du får gulare tänder :(
4. Har du arbetat något med pulsklockor? Något att rekommendera?
5. Att köpa low-fat vs. vanliga produkter? Jag vill inte biffa till mig, men vill såklart se resultat med träningen, kroppsfettmässigt främst.

Vart nog det jag kom på nu, tack på förhand!

2013-03-04 @ 21:32:27
Postat av: Anna

Kan inte du göra videoinlägg emellanåt?:)

2013-03-04 @ 22:19:18
Postat av: Anonym

Tips på proteinpulver som är bra & hyffsat billigt?

2013-03-05 @ 07:57:42
Postat av: Anonym

Vad lyssnar du på för musik när du tränar??

2013-03-05 @ 19:52:12
Postat av: anonym

vad kommer det kosta att köra ett pt pass med dig sen? :)

2013-03-05 @ 20:25:16
Postat av: Sofie

Är proteinpulver att rekommendera för en "vanlig" människa, som inte är ute efter att bygga muskler? Tänker mycket prismässigt om det är värt det, om man äter en hyggligt varierad kost! :)

2013-03-05 @ 20:49:27
Postat av: Anonym

Vad för texter har dina tatueringar? Man ser aldrig riktigt vad de föreställer på bilderna. Kan du inte lägga upp bilder på dom snälla?

Och hur lång tid tog det innan du såg skillnad på din kropp från och med att du började träna?

2013-03-06 @ 00:01:26
Postat av: Anonym

vad hade du för klackskor på balen? visa bild?
använder du någonsin klackar till vardags?

2013-03-06 @ 16:58:00
Postat av: Jessica

Hur skall man gå tillväga om man vill få ner sin fettprocent? Vill ha synligare muskler, så jag förstår att jag måste styrketräna, och för att bränna fett konditionsträna. men ja, du får gärna berätta hur man ska lägga upp kost/träningen för att få det mest effektivt. Om du vet såklart :) Sen så undrar jag också om du tycker att det är mer effektivt/bättre att träna med fria vikter och göra olika övningar med dem, än att använda träningsmaskinerna som finns på gymmet.
Tack på förhand och tack för en sån bra blogg! :)

2013-03-06 @ 18:56:40
Postat av: Anonym

Vad tycker du om Uddevalla och folk som bor här? Och har du vart ute på krogen någon gång, samt gillar du att dansa?:)

2013-03-07 @ 09:32:56
Postat av: Anonym

varför tog du ur din piercing i näsan?

2013-03-07 @ 12:08:36
Postat av: felicia

Kan du göra "riktiga chins", alltså inte i maskin utan bara då du hänger i en stång? HUR FASEN LYCKAS MAN MED DET, har kört rygg en gång i veckan sedan november (kör breda och smala latsdrag, rodd i maskin och med v-handtag, rygglyft, marklyft till viss del och ibland vågar jag mig på att FÖRSÖKA göra chins genom att hoppa upp och "sänka mig ner") Allt kör jag 12x3 så mycket jag orkar, jag har alltså ökat vikterna successivt i takt med att jag blivit starkare, men inte FAN orkar jag en endaste chin, Har ingen chinsmaskin med hjälpvikt på gymmet heller vilket gör att det i princip känns omöjligt.... HUR GÖR MAN?! Vill jättegärna klara detta.

Vad tycker du är bäst? Unna sig typ en tårtbit på tisdag och lite godis på lördag eller köra all in på en lördag?

Har du något bra efterrättsrecept då man använder vanligt whey protein?

Kramar

2013-03-10 @ 21:38:45
Postat av: Anonym

kan inte du skriva upp lite enkla och bra frukostar, middagar och kvällsmat? :)

2013-03-10 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0