Iväg till tåget

Godmorgon!
Gårdagen var skit, haha. Jag mådde så dåligt i min skalle, jag köpte äntligen en pulsklocka men när jag kom hem så visade det sig att den visade ALLT utom just pulsen (..), jag skulle försöka fixa minnet i mobilen men den hängde sig och när jag försökte starta om den så hängde den sig på äpplet som kommer upp i början (som tur var startade den någon gång i natt) och eftersom jag trodde att jag skulle gå upp klockan 5 i morse och jag behövde sova samt ställa klockan på mobilen så fick jag panik!
Hur som haver så visade det sig att jag inte behövde gå upp förän 6 och jag kom på att jag kunde ställa klockan på iPaden!

Nu sticker jag till tåget och idag har jag satt på mig hela understället haha! Jag tänker minsann inte frysa idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0