PERSONLIG TRÄNARE

PRAKTISKA TENTAN KLAR! IMORGON ÄR DET TEORI MEN NU ÄR JAG FAN PT!


Kommentarer
Postat av: Adele

vad fett! grattis!

Svar: Taaack going!!
ELIN

2013-03-24 @ 16:07:47
URL: http://adele.forme.se
Postat av: Elin

Grattis! Har du någon aning hur mycket det kommer att kosta, säg en timme? Har du något gym i Uddevalla som du kommer att köra på? :)

Svar: Taaack!! Nej jag har inte kommit så långt i min planering! Har inte satt upp min prisplan än eller skapat en "meny". Det beror på vad du vill få ut av den lille timmen. Men jag låter er alla veta när det kommer någon uppdatering om det!Har ju fortfarande 2 kurser kvar i slutet av året tills jag är certifierad kost- och träningskonsult, men vi får se om jag hamnar någonstans innan dess! :)
ELIN

2013-03-24 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0