Bröst och PW

Jag började mitt pass idag med 10min löpnig. Jag skulle egentligen har sprungit 8km idag men eftersom kroppen min är trött och mitt ena knä började fucka ur så vågade jag inte fortsätta.
Jag gick iaf vidare med bröst. Press i smithen, rak bänk, decline och incline. Sedan körde jag flyes i dragmaskinerna i alla fiberriktningar.
Jag avslutade bröstpasset med pushup's med jäklig fokus på den excentriska fasen.
Och envis som jag är så ställde jag mig på löpbandet igen och PW:ade 5km med löpning emellanåt.
Resten av veckan kommer jag PW:a istället för att löpa och jag kommer nog vila både lör och söndag.



Kommentarer
Postat av: e

Helluu! Är grymt imponerad av dig! Har lite frågor som jag skulle bli väldigt glad om du vill svara på :)
1. Hur började du lära dig alla "övningar" på gymmet? Gymmar ibland men kan ingenting så då blir det tråkigt, vill inte hålla på och prova helt ensam när alla runtomkring kan allt så bra..
2. Hur lång är du och vad väger du? Du har otroligt fin kropp!
3. På instagram så skriver du hela tiden clean eating och eat clean osv :) Vad innebär det? Tänkte först att det var någon slags detox för att slippa farliga ämnen men blev fundersam när du dricker till exempel celsius och andra saker som inte alls är naturliga:P

/Emma :)

2013-05-01 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0