Dagens lunch


Kommentarer
Postat av: ?

Äter inte du lite för att träna såpas mycket som du gör? + att du säger att du försöker att gå upp i vikt osv vilket jag verkligen inte förstår med din kost. Ägg och morötter till lunch/middag? Inte så normalt i mina ögon

Svar: Jag äter så jädra mycket att jag inte får ner mer. Och på den här bilden missar du ju hälften av vad som står på bordet. Och den kvällen jag åt ägg och morot till middag var för att jag inte kan äta något mer på kvällen för då får jag sådan halsbränna och illamående på natten så jag inte kan somna på grund av min magkatarr, som jag btw antagligen fått pga att jag ätit så jädra mycket mer än vad jag är van vid ditt jävla köttmongo. Och jag har gått upp ungefär 6kg nu på ett par månader så jag tror att jag det jag gör fungerar jävligt bra. Och det är nog du som tränar för lite jämfört med vad du äter :D Fucktard
ELIN

2013-05-01 @ 20:56:43
Postat av: Anonym

Jag måste säga att det var dåligt svarat av dig över när du vet att det finns sjukdomar som anorexi, bulemi osv tänk lite

2013-05-02 @ 22:21:22
Postat av:

Förstår att du blir irriterad på de tidigare kommentarerna här, men allvarligt talat så förstår jag inte varför du svarar så jäkla illa på de kommentarerna du får? Du kallar dina läsare för olika saker tex. Jag antar ju att vi alla som läser din blogg, gör det för att det är kul att följa din utveckling (även om kanske inte alla skulle erkänna det, utan hellre klagar på saker istället) och när du då inte "uppskattar" att vi kollar in här flera gånger om dagen, så tycker jag faktiskt att det är jäkligt tråkigt! Man läser hellre en blogg av någon som är trevlig och uppskattar sina läsare, än en som drar till med en dålig attityd så fort hon får lite kritik. Tyvärr. Hoppas att du förstår vad jag menar!

Svar: Får jag kommentarer med taskig attityd så lär den personen få ett svar med taskig attityd, så enkelt är det. Jag bryr mig inte om min besöksstatistik då min blogg främst är för min skull så om de med taskig attityd skulle sluta kika in här så hade det inte gjort mig ett dyft. Jag uppskattar och respekterar mina läsare som respekterar mig.
ELIN

2013-05-03 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0