Dagens pass

Idag körde jag och Nr.2 ett helkroppspass. Eftersom mitt pajjade knä har pajjat min planering lite så fick det bli så! Vi hade det megaroligt och det är så roligt att min bästaste vän också tycker det är roligt nu, hihi!
Efter passet körde jag såklart lite rehab, men jädrar vad trött jag börjar bli på skiten nu haha..

Jag funderar på att inte uppdatera lika mycket på bloggen om jag inte har någonting viktigt att skriva utan hålla mig mer till instagram och uppdatera ännu mer där istället. Har ni någon åsikt? :)

Nu blir det natten för mig! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en inlägg med tips på olika magövningar? Tycker det är så tråkigt att träna mage, men också så snyggt när den blir platt och fin

Svar: http://elinoskarsson.blogg.se/2012/august/magovningar.html#comment :)
ELIN

2013-05-24 @ 12:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0