Måndag - Bendag

Tjena people! 
Det är ny vecka vilket för mig innebär v.3 utav hypertrofin. 9 reps och tyngre vikter. 


Frulle



Körde ben på gymmet och jag klarade av att köra de flesta benövningarna jag brukar köra. Raka marklyft, hipthrust på 60kg, lårcurl, benpress på 150kg! Därefter blev det rehab.


 

Jag har påpekat hur viktigt det är att ha rätt teknik i marklyft och knäböj. Man måste akta sin rygg. 



Lunch och middag. Efter middagen blev det tårta då min brorsa fyller 8 idag :)



Glott film.



Använt långklänning för att det är det enda min stora röv passar i längre, förutom mjukis och träningskläder!
Nu ska jag snart dricka mitt kvällskasein och gå o nana!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0