Svar

Helluu! Är grymt imponerad av dig! Har lite frågor som jag skulle bli väldigt glad om du vill svara på :) 
1. Hur började du lära dig alla "övningar" på gymmet? Gymmar ibland men kan ingenting så då blir det tråkigt, vill inte hålla på och prova helt ensam när alla runtomkring kan allt så bra.. 
2. Hur lång är du och vad väger du? Du har otroligt fin kropp! 
3. På instagram så skriver du hela tiden clean eating och eat clean osv :) Vad innebär det? Tänkte först att det var någon slags detox för att slippa farliga ämnen men blev fundersam när du dricker till exempel celsius och andra saker som inte alls är naturliga:P
 
Svar: Hej på dig! Tack snälla du! :) 
1. Jag lärde mig mycket av diverse pojkvänner, haha. Men sedan googlade jag mycket och framför allt VÅGADE försöka trots att andra var runtomkring! Det är bara att göra sitt bästa! :)

2. Jag tror jag är 167cm och väger ungefär 58kg nu! Tack raring!!! :)

3. Att jag äter rent. Jag äter inte massa skit :) Jag går inte på någon detox utan min kropp är ren nog med tanke på att jag ätit bra såpass länge! Jag gillar egentligen inte att dricka energidrycker och PWO just för att det inte är speciellt "rent", men eftersom jag vill träna så mycket som jag gör så känner jag för tillfället att jag behöver den lilla extra kicken! Och celsius innehåller mycket bra vitaminer och den är självklart utan socker. Dock är det sötningsmedel i som jag egentligen inte vill få i mig :) 
Men det är inte "onyttigt" som någon påstod i en kommentar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0