Tisdag kväll

Efter jobbet har jag inte gjort ett skvatt! Stekt mina himmelskt goda proteinpannkakor och legat i soffan. Nu måste jag dock snart ge mig iväg och göra något eftersom jag äter mig själv ur huset när jag inte har någonting att göra.. Är ju hungrig för jämnan!
Fick den här kommentaren förut:

anna 
Om: Godmorgon
Hej! Om du äter enligt lchf och alltid känner dig hungrig måste det bero på att du äter för lite fett!! Om du äter så mycket mindre kolhydrater måste du ju kompensera det på något sätt! :) Så har det i alla fall alltid varit för mig så för mig räcker det alltid med tre bra mål om dagen plus ett litet mellanmål som t.ex. turkiskt yoghurt med massor av bär och nötter och sånt!

svar: Jag äter alltså INTE enligt Lchf! Jag kan använda mig utav Lchf-recept, för att få ett nyttigare alternativ, men jag går INTE efter Lchf! 
Men tack ändå :)

 

Kommentarer
Postat av: johanna larsson

vad är din åsikt om dieter överlag då? typ som lchf och gi och så? :)

2012-08-14 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0