Mage

Ida Om: Bröst och axlar
hur lång tid tog de innan dina magmuskler blev synliga? och vad gör du för magövningar?:)

Svar: Den övre delen av magmusklerna har nog alltid synts på mig, men jag märkte skillnad på min kropp efter en månad av träning, 2 månader för mina närmsta att märka skillnad.
Jag har ätit nyttigt från första dagen av min träning men jag åt väldigt mycket.

Det är först nu den senaste månaden som mina muskler har blivit mer definerade eftersom jag kör stenhårt med både styrketräning och cardio, jag har börjat äta mindre portioner, fått i mig kolhydrater nästan enbart från frukt och grönt, fått i mig fett enbart från nötter, frön och avokado. Sedan endast var tredje timme. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag. Såklart äter jag även väldigt mycket protein.
Här kan du läsa om några magövningar jag gör!



Den här bilden är tagen dagen innan jag började stenhårt med cardio, styrketräning och lagom portioner:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0