Frågor, svar

Skulle inte du kunna ge tips på bra övningar och bra mat? Jag själv går i skolan och tycker det är svårt att äta nyttigt då man äter det som serveras. Super bra blogg!! Fantastiskt fin kropp. :)
Svar: Jag har redan lagt ut några övningar (här och här) och mat består nästan hela min blogg av, haha. Vill du ha tips på övningar så får du gärna specifiera dig lite, då det finns hur många övningar som helst på alla muskelgrupper :)
Men jag förstår att det är svårt med skolmaten.. Jag tycker att du i så fall kan ta med dig en matlåda hemifrån, eller om det inte är allt för dålig mat i skolan, så kanske du kan ta sallad, kött (om det serveras) och ett knäckebröd istället :)

Kan du inte lägga ut någon bild av hur en perfekt kropp ser ut enligt dig? Tänker lite vad du strävar efter om du förstår? :) rent muskelmässigt!!

Svar: Jag strävar inte efter någon viss persons kropp. Det jag vill få ut av träningen är att bli den bästa versionen av MIG SJÄLV och att både kroppen och själen ska må bättre :)

Tack snälla ni! Puss love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild på dina tattoos??:)

Svar: Hehe nej
ELIN

2012-12-05 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0